torsdag den 15. november 2012

Jule jule julestjerner




Sidste weekend blev tilbragt i Holstebro hos søde Louise og på vores strøgtur gennem byen, tog vi lige et smut forbi Søstrene Grene. Her fandt vi de sødeste røde julestjernestrimler og købte et par pakker med hjem, så vi rigtig kunne være kreative. Vi fik overraskende hurtigt fat i teknikken, og jeg fik flettet de seks rødmønstrede julestjerner på det midterste billede. Da jeg om søndagen kom hjem igen, var jeg blevet så bidt af at flette, at jeg fik flettet endnu to stjerner - se øverste billede - af julestjernestrimler min mor har købt. Pakken indeholder stjernestrimler i to størrelser og med forskellige mønstre og farver - super fine.
I går var jeg så i Søstrene Grene igen og så, at de havde flere strimler med nye mønstre, så jeg måtte da bare have et par pakker med hjem - så skal der flettes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...