tirsdag den 4. oktober 2011

Mit nye tøjstativ!



Her er afsløringen af mit nye projekt, som blev færdigt i weekenden; et lækkert hjemmelavet tøjstativ! Jeg har i lang tid ønsket mig et stativ til mit tøj på værelset, men jeg har aldrig rigtig haft plads til det. Derfor besluttede jeg mig for, for lidt tid siden, at skille mig af med min reol, som ellers altid har stået på værelset, for at give plads til at jeg kunne prøve noget nyt. Mit dejlige nye tøjstativ er lavet af en af de mange pinde, vi finder ved vesterhavet, samt kæder, kroge og lidt andet forskelligt. Det er min handy far, der har været så sød at sætte det hele sammen, og nej hvor er det blevet fedt! Langs den ene kæde har jeg lavet plads til mine mange blomster, som pynter fint. Nu mangler jeg bare nogle hylder eller andet på væggen bagved, så det ikke ser så tomt ud.

6 kommentarer:

  1. Hvor er den dog blevet vildt FED!! Jeg glæder mig virkelig til at se den in real life næste gang vi ses, forhåbentlig snart! :D

    SvarSlet
  2. Mange tak! Er også rigtig glad for det!
    - og ja, du må snart komme og se det! ;)

    SvarSlet
  3. Nice nice, sådan et har jeg også selv lavet :-)

    SvarSlet
  4. Det er en fed idé, og ser helt vildt godt ud! Lige før jeg vil hjem og lave det samme på mit værelse! Fed blog du har dig, det er nogle utrolig kreative ting du finder på. Du kan evt. kigge forbi min blog, hvis det lyster.

    Kram Amalie

    amaliewilkens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det! Det kan helt klart anbefales at få sig et tøjstativ, det er lækkert ;) Jeg kigger helt sikkert forbi!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...