tirsdag den 20. november 2012

Endnu en kortholder


Ville lige vise jer min fornyliglavede kortholder i sort. Den er lavet efter ønske fra Louise, og jeg håber, hun er lige så glad for den, som jeg er for min. Jeg lavede min egen for nogle måneder siden - det er den mønstrede i baggrunden, som jeg også skrev om i dette indlæg - og hold da op, hvor er den blevet flittigt brugt!
Jeg har gemt den hjemmelavede skabelon fra sidst, så det tog slet ikke så lang tid at lave en ny. Jeg har fået helt lyst til at lave flere, men først vil jeg gerne have fat i noget sjovt hyldepapir, er bare ikke helt sikker på hvorfra?

1 kommentar:

  1. Åh Amalie. Du er bare den bedste! Jeg er SÅ glad for den, og mine klassekammerater misunder den virkelig. Heldigt jeg har dig :-*

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...