lørdag den 5. oktober 2013

En sød frugtpose til nevøen

Efter ønske fra min søster, har jeg syet en fin frugtpose til min nevø, som han kan have med i børnehaven. Det søde æble-stof købte jeg, da Panduro havde 70% udsalg i sommers. Dengang viste jeg ikke, hvad det skulle bruges til, men man må sige, at det passer ret godt til dette formål. Frugtposen er foret med voksdug, så den nemt kan rengøres, hvis nu frugten eller andet smatter ud. Det var lidt af en hjernevrider at finde ud af, hvor stor den skulle være, og hvordan det hele skulle syes sammen, især fordi jeg også har lavet bund i den. Jeg stødte dog ikke på de store sy-problemer undervejs, og resultatet er blevet super fint.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin! Er ret vild med æblestoffet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...