mandag den 23. december 2013

Julepost no. 2 og no. 3

Så fik jeg også taget billeder af alle de andre fine ting, jeg har fået i forbindelse med julepyntsudvekslingen. Fra Gitte med bloggen ravogkrat.blogspot.dk har jeg modtaget det fine sorte julehus-udklip fra øverste billede, 3 enkle og smukke juletræer samt en flot juleranke med søde figurer og mønstre. Fra Henriette med bloggen dottie.dk har jeg modtaget en fin krymmelkugle og de skønne 3D stjerner som ses på billede nr. 2. Tusinde tak for de fine ting! 
Gitte og Henriette har nogle rigtig inspirerende og kreative blogge, som jeg helt sikkert glæder mig til at følge mere med i. 
Glædelig jul til jer alle derude!

4 kommentarer:

  1. Smukke billeder af vores julepynt...bliver helt rørt af de søde ord. Hvor godt at det kom frem i god behold :-) Glædelig jul til dig og dine...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun sige i lige måde. Det har været hyggeligt at modtage post fra dig :)

      Slet
  2. Super dejlige ting du har modtaget! Jeg er så glad for at du ville være med i vores lille juleleg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige! Og jeg siger tak for invitationen, det har været sjovt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...