mandag den 2. september 2013

Et etui til lidt af hvert

Jeg har igen været igang ved symaskinen, og denne gang er det blevet til en gave til en sød veninde. Etuiet, som ses på billederne, er syet af hørstof (jeg er stadig stor fan) og dekoreret med en sort stoftusch. Stilen er den samme, som da jeg lavede betræk til min skammel - super enkelt med et grafisk touch. Som fór har jeg valgt sort liggestol-stof, som er meget kraftigt i kvaliteten og dermed giver etuiet masser af hold. 
Det er gavemodtageren Louise, der har taget de fine billeder - hvad etuiet bruges til, ved jeg ikke endnu. Louise har en blog sammen med en anden sød veninde Rikke -  I kan besøge bloggen ved at følge linket her.

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig fint.
    Hvor har du egentligt stoffet fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det.
      Stoffet - både fór og hør - er fra Stof&Stil.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...