tirsdag den 27. august 2013

Tilbage på bloggen med "ny" hobby


Det er ved at være rigtig længe siden, jeg sidst har blogget, men efter en laaaaang pause har jeg endelig fået lyst til at starte igen. Jeg er for nylig startet på en "ny" hobby - nemlig at tegne. Jeg tegnede meget som yngre, men i mange år har det ikke sagt mig så meget. Nu har jeg besluttet mig for, at jeg vil prøve igen, og jeg er blevet rigtig glad for den sorte tusch stil. Øverst ses en rose jeg spontant tegnede en aften foran fjernsynet. Resultatet blev overraskende vellykket og har helt sikkert givet mig lyst til at tegne noget mere. Nederst ses en påbegyndt zentangle. Min mor er blevet meget bidt af denne tegnestil, og jeg valgte derfor selv kaste mig ud i en af slagsen. Skønt tidsfordriv!
Jeg håber, at jeg fremover vil kunne vise flere tegninger som disse på bloggen - det er bare om at komme i gang!



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...