lørdag den 18. august 2012

Nitter, nitter og flere nitter



Der er så mange, der laver alverdens fede ting med nitter for tiden. Jeg har ikke selv været ude at investere i nogen endnu, da jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal brug dem til. Men da min storebror var ved at smide hans gamle gamle nittebælte ud, blev jeg nødt til at have det - tænk hvis jeg nu kunne bruge nitterne. Det var lidt af et større arbejde at pille de pæneste nitter af (tror der er omkring 90 styks), men nu må vi se, om jeg ikke kan få dem brugt til et eller andet sjovt.

2 kommentarer:

  1. Hvis jeg havde nogle nitter ville jeg helt sikkert sætte dem på et par shorts ;))

    - Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en god idé! Desværre har jeg ikke et par shorts, jeg lige synes, de kunne passe på - måske det er det næste jeg skal ud at investere i ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...