mandag den 2. juli 2012

Krympeplast og ferie








Så fik jeg også købt mig noget hvidt krympeplast og posca-tusser i de fineste farver, og i går fik fantasien ellers frit spil! Jeg gik nemlig i gang med det helt store smykkeværksted, og som I kan se, fik jeg lavet både stjerne-halskæde, svale-øreringe og to fine ringe. Der er så mange muligheder og lækker inspiration på nettet, at man næsten ikke kan stoppe igen.

Jeg har besluttet mig for at holde ferie fra bloggen i nogle uger, men jeg vender selvfølgelig tilbage med masser af kreativ inspiration igen!

6 kommentarer:

  1. Virkelig flotte smykker!! er især vild med øreringene :)))

    www.kattenihatten.blogspot.com
    - Love Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det! Er også rigtig glad for øreringene ;)

      Slet
  2. Wow, hvor er det godt smukke! Og hvor er jeg lige blevet fuldstændig forelsket i øreringene!

    SvarSlet
  3. DE ØRERINGE. Hvor er de skønne!!

    SvarSlet
  4. Du kan selv være skøn! Og tak!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...