torsdag den 20. oktober 2011

Stjerne med porcelænseffekt


Jeg synes simpelthen, porcelænssmykker er så flotte, og jeg ville ønske, jeg kunne lave dem selv. Men da jeg ikke lige har materialerne til det, må jeg jo finde andre veje til samme effekt. For længe siden besluttede jeg mig for at prøve mig lidt frem med alternative materialer. Jeg lavede en række hvide fimoler-stjerner, for derefter at eksperimenter bl.a. med vinduesmaling og neglelak til at skabe den ønskede porcelænseffekt. Vinduesmaling-forsøget blev okay, men det gik dog aller bedst med neglelakken! På billedet ovenfor ser I resultatet med min pink neglelak (der skal en del lag til!) og fimoler, som nu er blevet til et fint halskædevedhæng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...