lørdag den 29. oktober 2011

Bogfletteri


Det er faktisk ret længe siden, jeg lavede denne flet-taske, men jeg har simpelthen ikke fået taget et godt billede af den trods mange forsøg. I dag fik jeg så endelig taget et lækkert billede, og jeg kan nu vise jer den her på bloggen.
Tasken er ca. 18x13 cm og er flettet af siderne i en gammel bog beskyttet med tape. Derudover har jeg syet sort fór og afsluttet med en sort lynlås samt skulderrem af gummi-snor købt i Panduro, som passede godt til looket. Da ternene er lidt store og tykke, kunne jeg ikke sy bunden sammen, som jeg plejer. Derfor lavede jeg ekstra halve tern og syede dem i bunden. Det resulterede i, at den fik runde hjørner, men det synes jeg nu også er meget fint :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...